Tuesday 14 April 2015

KHASIAT MADU ARAB ASLI

Semua orang tahu bertapa madu ini mempunyai khasiat yang banyak kepada kita.

Berikut ini ada 7 khasiat madu untuk kesihatan yang sangat baik untuk kehidupan anda :

Janin : Perlu anda ketahui manfaat madu yang satu ini, ternyata madu berkhasiat untuk memperkuat janin yang lemah dalam kandungan (rahim).


Ibu Hamil : Selain memperkuat janin, madu juga bermanfaat untuk membantu menjaga stamina dan kesihatan wanita yang sedang mangandung, dan yang penting yakni membantu memberi nutrition bagi pertumbuhan janin selama dalam kandungan.

Bayi : Otak bayi setiap harinya selalu mengalami perkembangan sampai usia 5 tahun. Untuk itu bayi WAJIB MEMERLUKAN nutrisi yang tinggi untuk membantu perkembangan otaknya. Hal ini bisa dilihat bahawa banyak sekali makanan dan minuman bayi yang dikombinasikan dengan bahan madu didalamnya.

Anak-anak : Ternyata madu juga mampu menjaga nafsu makan anak anda, sehingga tidak ada alasan untuk anak malas makan. Tentunya ini juga membantu perkembangan anak anda dengan sihat, lincah dan riang setiap hari serta tahan pelbagai penyakit.

Remaja : Khasiat madu pada anak remaja memang sudah bukan rahasia lagi. Madu ini bisa membuat tumbuh kembang anak sangat cepat. Ini disebabkan kerana nutrisi dan kandungan yang baik dalam madu mampu diserap tubuh.

Dewasa : Untuk orang dewasa yang selalu bekerja setiap harinya tentu selalu merasa cepat penat, letih dan mudah terasa stress sehingga badan menjadi lemah dan mudah terjangkit atau diserang penyakit. Untuk itu madu merupakan pilihan terbaik untuk ditambahkan kedalam makanan dan minuman anda. Kerana madu mampu memberi dan menjaga stamina agar tetap fresh, segar dan tidak mudah terserang penyakit.

Lanjut Usia : Pada usia tua tentunya fungsi organ pencernaan sudah mulai berkurang optimal. Untuk itu madu merupakan makanan/minuman yang baik kerana mengandung sumber energi dan nutrisi yang baik. Dalam hal cerna pun madu sangat mudah untuk diserap oleh tubuh. Sehingga khasiat madu yag satu ini sangat baik untuk manusia.

Dapatkan madu arab asli dengan jaminan pulangan wang jika madu kami tak asli...


HUBUNGI KAMI UNTUK KHIDMAT KONSULTASI SECARA PERCUMA:


Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
 Contact l Whatsapp : 014-8118434
 COD Area: Petaling Jaya, Subang Jaya, Shah Alam

No comments:

Post a Comment