Wednesday 15 April 2015

ANAK BATUK BERKAHAK KENA SEDUT KAHAK!!!



Ini perkara yang paling menakutkan saya, sewaktu anak sy mengalami masalah batuk berkahak kronik sebulan 2 3 kali mesti kena batuk berkahak sering on off batuk selsema ni, jalan penyelesaian masa tu ambil neb & sedut kahak. Setiap kali sedut kahak saya memang menangis sebab kesian tengok.
Namun sekarang alhamdulillah banyak perubahan..sudah lama tak kena semput...kalau terkena habuk pun just batuk biasa2 sahaja.

Sekarang walaupun anak2 saya dh ok, saya masih konsisten beri set madu ini pada anak2 saya sehari sekali, sb anak2 saya memang alah dengan habuk, memang mudah kena batuk.
Kesan konsisten set madu ini memang power lah..selain imunisasi anak kuat, selera makan anak2 saya menjadi2, berat badan pun naik dengan sempurna & masalah sembelit tiada lg.
Jom ibu2 beri set madu yg terbaik ini pada anak2 kita. Produk sunnah ini terbaik untuk kanak-kanak daripada usia setahun kebawah & terbaik juga golongan dewasa yang mengalami batuk & asma.

Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
 Contact l Whatsapp : 014-8118434
 COD Area: Petaling Jaya, Subang Jaya, Shah Alam 

No comments:

Post a Comment