Friday 10 April 2015

ANAK MENGIDAP BRONCHITIS AKUT???


Anak baru kena SELSEMA, tidak lama kemudian dia batuk, demam & sesak nafas. Biasa tak jadi sebegini pada anak anda?
Dulu anak sy kalau kena selsema, mesti lps tu demam, batuk & sesak nafas. Kadang2 pelik kenapa mesti penyakit ini datang serentak.
Ini lah nama Bronchitis Akut jika anak baru pulih dari selsema dan tiba-tiba diserang batuk berkahak, anak mungkin mengalami bronchitis akut, dimana satu keadaan laluan dalam paru paru telah dijangkiti kuman dan meradang. Selain daripada batuk batuk dan sesak dada, bronchitis boleh menyebabkan demam, rasa sejuk, sakit tekak.



Alhamdulillah....Alhamdulillah....Alhamdulillah....

Sejak konsisten beri ‪#‎setrawatbatukselsema‬ memang banyak perubahan..kalau selsema pn tak akan ada sekali demam, batuk & sesak nafas. Jika selsema batuk pun tidak akan demam.

Kalau dulu susah hati saya tengok anak sudah lah selsema, batuk plk..nk jaga suhu demam plk...sian sangat..setiap bulan mesti kena bronchitis ni.

Syukur sgt cuba #setrawatbatukselsema ini. Ini lah ikhtiar saya untuk melihat anak2 sihat tanpa ubat.

==> psttt : bronchitis ni jgn dibiarkan..nanti anak boleh terus kena asma sampai besar. Rawat & cegah sebelum terlambat.

Jom cuba #‎setcombo‬ #setrawatbatukselsema sekarang!

Jom amalkan madu asli & minyak habbah as sawda yang sangat asli & terbaik daripada produk lain. Saya sangat berpuas hati beri anak-anak saya produk ini. Sihat semulajadi tanpa ubat.

Berminat? Hubungi untuk konsultasi & harga istimewa:
 Contact l Whatsapp : 014-8118434
 COD Area: Petaling Jaya, Subang Jaya, Shah Alam

No comments:

Post a Comment